Post by toatramviepropag on Mar 8, 2022 6:34:36 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitty Cat Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitty Cat Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Kitty Cat Tycoon 2022 version ▞▞▞
herregud, kattene i dette spillet er så utrolig søte
Dette spillet er ekstremt søtt og bedårende, jeg håper det kommer flere spill som dette i fremtiden. Jeg elsker ærlig talt spill som dette, men det er mange annonser, annet enn at det er en flott app!
Dette spillet er en god "time-passer". Jeg pleier å spille det mens jeg slapper av til sengs. Antallet annonser er imidlertid ganske høyt. VIP-alternativet har gode funksjoner, men er veldig dyrt ($30). På det meste ser det ut til at det burde være $15.
Veldig søt grafikk og enkel spilling, men skjermen ELSKER å fryse når jeg trykker på noen alternativer. Veldig veldig irriterende å måtte lukke appen og åpne igjen.
Uspillbar utover nivå 45. Blank skjerm uten noe der. Jeg vil ha pengene mine tilbake for ingen video ting fordi jeg ikke ser at dette løser seg.
den er super søt! Jeg elsker spillet så langt, men det er litt tregt til å begynne med.
Kitty Cat Tycoon Simulación qhs
Annonsene blir mer sinnssyke i denne nyeste versjonen. Jeg aktiverer også 5x flere myntinntekter, men det er tilfeldigvis bare 2x. Skuffet
DET ER SØTT! Jeg spiller ikke Tycoon-spill. Men hvis den har katter. Jeg gjør det.
Spillet er søtt og ganske underholdende. Jeg er enig med folk flest i at det er mange annonser, og å gå mellom hovedspillet og arrangementet føles for mye. Også muligheten til å samle alle hjerter i personlig hjem ville være fantastisk. Men målene for å rydde nivåer kan noen ganger være urettferdige og stoppe deg. For eksempel tjene 500 fiskebelønningsfisk, oppgradere 5 katter til belønningsbokser på nivå 5, automatisere arbeidsstasjoner (som alle trenger katter på nivå 5) belønningsbokser. Det vil ta dager eller et par uker å gjøre det.
har ikke spilt lenge, men søtt spill så langt. Jeg oppdaterer mer senere når jeg har spilt mer. Jeg kan si at den har en tutorial.
Jeg synes dette spillet er perfekt for når du kjeder deg! Den har ingen annonser og den har KATTER, KATTER er favorittdyret mitt!
Dette spillet ER søtt, men det er mange annonser som etter hvert blir noe nødvendige for å komme videre. Også, når du vil oppgradere manageren din med fisk, spør den om du vil gjøre det med edelstener i stedet uten mulighet til å bare gjøre det med fisk, og hvis du ikke har nok edelstener enn at du ikke kan oppgradere, noe som gjør spillet praktisk talt ubrukelig når venstre tomgang.
Dette spillet er søtt og morsomt å spille! Jeg hadde et mindre problem der den ikke ble brukt på kontoen min etter at jeg kjøpte VIP-en, men kundeservice var veldig hjelpsomme og hjalp meg med å fikse dette problemet, og VIP har nå blitt brukt på kontoen min. Jeg vil anbefale dette spillet til andre jeg kjenner som elsker katter.
Edit: Devs viser mye omsorg og dedikasjon til spillet deres. Den er veldig søt, i et greit tempo. Ikke for lett ikke for vanskelig. Dessverre har den en del annonser, men jeg hadde ikke noe imot det. Uansett fikk vi VIP senere. For beløpet virker det litt bratt til å begynne med, men jeg kom til å være ok med det.
Det er et avslappende spill, men det var en feil som etter at jeg slo nivå i stedet for å ta meg til nivå 5, tok meg til nivå 25. Jeg vil ikke engang spille nå fordi jeg fortsatt har nybegynnere, så jeg kan ikke gjøre det. enhver form for automatisering
Det er moro, men det ender opp med at det ikke er noe å gjøre med mindre du venter noen dager på at pengene skal bygge seg opp
Kitty Cat Tycoon ব্যাজ igs
Jeg har spilt av og på i over en måned og kom endelig til nivå 10, og før jeg i det hele tatt klarte å fullføre det startet spillet meg på nytt! Det er et så flott spill, men dette har ødelagt det for meg
Jeg synes dette spillet er virkelig kawaii og ganske som om jeg nettopp installerte dette spillet og jeg er allerede avhengig av det
Den er supersøt og bedårende.. alle pusearbeidere er søte
Det er søtt. hyggelig, fin musikk den blir litt gammel, men det er ikke det mest irriterende, det er en god tidssløser, men husk at de vil ha $41 CAD bare fjerne annonser med "VIP-bonuser" som liker. det er fint synes jeg? men jeg vil bare ikke ha reklamene. ikke verdt pengene. neppe verdt tiden med mindre du virkelig liker katter
Brukte mer tid på å se annonser i stedet for å spille. Umulig å komme videre uten å se annonser, og nå med den nye oppdateringen, må du se 8 annonser for å få en 4 timers boost som bare var én annonse tidligere. Så søtt som spillet er, sjansene er fullstendig rigget og alle annonsene er nå uutholdelige
elsker søte ideelle spill, jobb med å oppgradere din egen leveringstjeneste og lage, oppdatere og produsere din egen deo
Kitty Cat Tycoon Симуляторы jyc
Jeg elsker spillet, men det er veldig frustrerende når du får en god sum penger og jobber fra det forrige nivået, og etter å ha gått opp i nivå, vil du være tilbake til null, og edelstenene vil fortsatt forbli på det nøyaktige beløpet på hvordan du brukte det før nivået. Jeg håper du endrer det og i stedet for å gå tilbake til null når du går opp, kan du like gjerne legge til et rom for elementet eller bare la en bestemt karakter lage elementet.
det er så søtt og morsomt, og det tar tid hvis du kjeder deg
jeg elsker det, dette er så gøy
så langt så bra, bedt om litt for tidlig for en grundig gjennomgang
et veldig bra spill jeg anbefaler det.
det er veldig gøy og godt å kaste bort tid på når du er ombord eller bare vil gjøre noe
Kunststilen er helt bedårende, og den er også ganske enkel å forstå. Det eneste som får meg til å forlate 3 stjerner er fordi selv på noen lavere nivåer kan områder være dyre når jeg bare er på nivå 3/4. Målene når det gjelder å tjene penger tvinger deg nesten til å gå på tomgang når du ikke er rask nok til å tjene den summen med en gang. Et flott spill totalt sett bare de delene av spillet får meg til å gi 3 stjerner
ikke glad i å trenge kort for å automatisere ting, men det er bare meg i tillegg til det veldig søte og avslappende spillet
Car Stunt Games: Fun Car Games RPG bsl
Jeg elsker virkelig dette spillet, det er søtt og også avhengighetsskapende å spille.